null

PREGATIRE

Se curata zona deteriorata indepartandu-se cu peria resturile de materiale (pamant, pietre, material marunt, praf, etc.). Panoul radiant pentru incalzirea controlata (fara degradare termica) a imbracamintii asfaltice se pozitioneaza deasupra zonei deteriorate.

null

INCALZIRE

Se porneste panoul radiant iar ciclul de incalzire pulsatoriu (8min.) produce penetrarea stratului de uzura 8-9cm, rezultand un material prelucrabil si reciclabil intrucat nu este carbonizat sau deteriorat in timpul procesului de incalzire.

null

SCARIFICARE

Pentru a se realiza o imbinare durabila, se face scarificarea grebland cca 50mm fata de marginile zonei de reparat. In urma scarificarii nu rezulta niciun deseu. Scarificarea va permite rejuvenarea si va asigura imbinarea intre materialul existent si materialul nou.

null

REJUVENARE

Materialul scarificat se stropeste uniform cu emulsie bituminoasa si se amesteca cu aceasta pentru a rezulta o acoperire consistenta si omogena. Rejuvenarea corecteaza calitatile de adezivitate si elasticitate ale bitumului din asfalt si face ca materialul reciclat si intinerit cu emulsie sa aiba consistenta materialului nou.

null

COMPLETARE

Materialul nou de adaos este incalzit la 1000C in cuptorul aflat in vehicul. Completarea se face cu o cantitate suficienta de mixtura care se niveleaza astfel incat sa rezulte dupa compactare o reparatie la nivel. Cu un pirometru laser se verifica ca temperatura amestecului sa fie intre 700C si 1500C .

null

COMPACTARE

Compactarea se realizeaza cu cilindru vibro-compactor incepand cu conturul. Toate marginile suprafetei reparate sunt atent parcurse cu cilindrul vibro-compactor pentru a face corp comun cu suprafata inconjuratoare rezultand astfel o reparatie la nivel. Compactarea finalizeaza etansarea intre straturi.

Mult mai rapid, mult mai eficient din punct de vedere al costului

Sistemul de reparatii rutiere reduce costurile cu pana la 40% in comparatie cu metodele traditionale de reparare a gropilor. Timpul alocat lucrarilor de reparatii cu sistemul de reparatii rutiere este injumatatit fata de timpul alocat unei activitati clasice, reducandu-se astfel la minim perioada in care este intrerupt sau restrictionat traficul. Datorita rapiditatii realizarii reparatiei si implicit eficientei crescute, consumul de energie este mult mai redus comparativ cu alternativele conventionale.

In plus, deoarece recicleaza materialul existent in-situ, este nevoie de o cantitate mica de material nou, neexistand costuri cu reciclarea sau cu evacuarea materialelor reziduale.

Durabilitate

Defectele recurente unei asfaltari sunt costisitoare si consumatoare de timp, motiv pentru care sistemul  repara “din prima”. Procesul executat cu acest sistem  garanteaza o reparatie permanenta, cu o imbinare perfecta a marginilor. Este singura tehnologie de acest gen.